fredag den 30. november 2012

Ankommet til Danmark

Godaften :-)

Så er vi endelig ankommet til Danmark og har været her i et døgns tid. Kommer med et indlæg senere eller i morgen om dagen i dag, så dette indlæg kommer altså til at handle om dagen i går!

Dagen startede klokken 03:50 hvor vi stod op, og gjorde os klar! Vi forlod Alanya da klokken var omkring 05:00 og vi nåede frem til Antalya ca. Halvanden time senere, vi fik tjekket ind og inden vi så os om skulle vi boarde til flyet til Istanbul. 55 minutter senere landede vi i Istanbul, hvor vi skulle have to timers ventning! Da vi skulle igennem paskontrollen blev vi henvist til et sted, hvor F åbenbart skille betale 15 tl for et klistermærke? Hvorfor ved jeg ikke. Så da vi endelig skulle igennem paskontrollen, skulle det bise sig at tage LANG tid! F blev stillet en helt masse åndssvage og dumme spørgsmål! Men vi kom os igennem og pludselig var ventetiden over, og vi sad på flyet til København! De 2 timer og 40 minutter gik utrolig hurtig! Bagagen kom og vi skulle ud af lufthavnen, da vi kom ud på den anden side stod min søde veninde Søs og Mette der for at tage imod os, hvilket jeg blev utrolig overrasket og glad for! :-) min storebror var der også, og vi gik over på hans arbejde og fik en rundvisning inden vi tog hjem. Efter at have slappet af en halv times tid tog vi ind til byen, hvor vi kiggede i lidt butikker inden vi gik i tivoli! Jeg må ærligt sige at jeg havde været så nervøs for hvordan F ville have det, men han har det jo så godt, og han nyder det! Vi fandt sengen ret tidligt eftesom vi havde været så tidligt oppe og rejst i mange timer!

Ha en fantastisk aften





2 kommentarer:

  1. Det er en utrolig flot historie som du fortæller herinde.. :)
    Er der nogen mulighed for at jeg evt kan få din e.mail.. Har en frygtelig masse spørgsmål til dig om hvordan det er at bo i alanya.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan skrive på Jannie_christensen339@hotmail.com

      Slet