tirsdag den 13. november 2012

Tre år er gået, og jeg sidder nu tilbage med et savn

Efter at have brugt tre år sammen med nogle helt fantastiske mennesker, sidder jeg nu tilbage med et utrolig stort savn til dem. Igennem tre år, har jeg enten set dem hverdag, eller snakket i telefon med dem. Det er virkelig få dage der er gået uden at vi har haft kontakt sammen, hvis vi ikke var i skole. Vi har brugt tonsvis af weekender og aftener på sjov og hygge, og jeg savner de tider utrolig meget.
Jeg har fået mig nogle venskaber, som jeg ikke regnede med at skulle få da jeg startede på skolen.
Nu sidder jeg flere 1000 km væk, og tænker tilbage på alle de gode tider vi har haft sammen, og hvor glad jeg er for at vi indtil videre stadig kan holde kontakten selvom jeg er så langt væk. Jeg synes det er utrolig svært at jeg ikke bare "lige" kan ringe til jer, eller komme og besøge jer. Glæder mig til at komme hjem og se jer.

Jeg vil gerne takke hver og en af jeg for den støtte i har givet mig igennem de tre år, og det betyder utrolig meget for mig, at I har været der for mig dag og nat, aldrig klaget over min snak omkring mit forhold, I har altid set positivt på det, og været der for mig i de svære tider. Jeg sætter utrolig stor pris på jeres venskab. Jeg savner jer mere end i aner.

Jeg elsker hver og en af jer, og i ved selv hvem i er <3 





4 kommentarer:

  1. savner i hvert fald også dig musse, hver evig eneste dag ! det venskab vi to har fået opbygget på de tre år, er ubeskriveligt, og jeg mangler det hver dag !

    Jeg er så taknemmelig for at vi stadig holder kontakten ved lige, til trods for at jeg til tider har haft lidt meget om ørerne og ikke altid lige har fået skrevet når jeg har haft aller mest lyst til det, og det undskylder jeg hermed for !

    Men du er og bliver, og vil altid være en af de bedste veninder jeg i mit liv indtil nu her haft, du har altid været utroligt støttende og kærlig, og jeg glemmer aldrig dengang vi stod hjemme i dine forældres køkken og snakkede om vores opbyggende venskab, hvor vi begge begyndte at halv-pylre fordi vi er så glade for hinanden og vores ven-indeskab :D <3

    Love you long time smukke, og kan slet slet ikke vente til du kommer hjem <3


    krammer Fie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød mus, fik helt tåre i øjnene af at læse det du har skrevet <3

      Jeg glemmer heller aldrig den samtale, er utrolig glad for at vi havde den, og det der med at halv-pylre er jo bare fordi at vi er glade for hinanden, og alt det vi snakkede om er sant <3

      Vi ses snart musse. Love you!

      Slet
  2. Ååååh, det høres ut som om du har fått deg noen nydelige venner som godtar deg for den du er og det du står for, ta godt vare på dem! Håper du får en strålende dag! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, og i lige måde :)
      Men ja, jeg kan vidst ikke løbe fra at jeg har helt fantastiske mennesker omkring mig! Det er så fantastisk! :)

      Slet