lørdag den 3. november 2012

Hygge med Mariska!

Er efterhånden ved at få en lidt større omgangskreds hernede, og det er super skønt ikke at føle sig så ensom! I går var jeg inde i centrum sammen med min hollandsk veninde Mariska. Vi var stort set alle tøjbutikker igennem, men det er nærmest umuligt at finde noget tøj i Alanya! Efterfølgende hentede vi Sena, Mariska's datter fra børnehave, og jeg fik klar besked om at tage med dem hjem og ikke forlade hjemmet før hun sov! Vi bestilte os for at bestille pizza fra dominos, og de var faktisk ret gode :-) Ellers er dagen i dag gået med afslapningen, jeg har siden klokken 10 ventet på en mand som skal komme og kigge på fjernsynet, men eftersom vi er i Tyrkiet er han selvfølgelig ikke kommet endnu :/ krydser fingre for at han snart kommer og laver det, så mig og Jeanett kan komme til at se voice i aften, og hvis ikke må vi jo se film istedet :-) Ha en fantastisk lørdag derude :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar