søndag den 18. november 2012

Pazar

Ugens sidste dag er snart over, og det er blevet tid til at starte en ny uge. Dagen startede for mig ret sent, da jeg først vågnede kl 11:00 i dag, har lagt vågen et par timer i nat pga de forbandede myg, så det var tiltrængt at sove længe! Efter at jeg var stået op, og havde gjort mig klar tog jeg bussen ind mod byen, hvor jeg skulle mødes med Vivien, som er en helt fantastisk dame, er glad for at jeg har hende hernede, hun er blevet en rigtig god veninde, men også en salgs "reserve mor" . Vi gik rundt i Alanya's gader og endte på havnen, hvor vi satte os på en lille cafe og nød noget at drikke. Det er fantastisk dejligt at sidde nede på havnen og nyde det gode vejr, og den dejlige duft af saltvand :-) efter noget tid gik vi videre til en have, hvor mange lokale tyrkere mødes, her fik vi også noget at drikke, og en dejlig let frokost! Jeg tog hjem ved en 16:00 tiden, for jeg havde en aftale med min veninde Jeanett, om at hun skulle komme, vi plejer at se en dansk serie sammen om søndag :-). Her udover så snakkede jeg med F før i dag og han fortalte at kommer hjem d. 25, så nu må den næste uge godt gå hurtig. :-) Nu er jeg efterhånden klar til at finde min seng, jeg er utrolig træt i dag! Iyi geceler :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar