onsdag den 28. november 2012

Sidste aften i Alanya

God aften derude :) 

Så er ferien for alvor begyndt, og dagen i dag har været utrolig stressende med alle de ting vi har skulle ordne, og vi mangler stadigvæk at få pakket færdig, og ordnet nogle ting i lejligheden. Lige nu er jeg igang med at afrime fryseren, da vi lukker helt ned for alt elektricitet, da vi skal være væk så længe.

Vi har været på farten siden kl 11 i morges, og jeg er næsten lige kommet ind af døren, for at kunne ordne fryseren, og lidt af de sidste praktiske ting. Vi har besluttet at skyde ferie ordentlig i gang med en middag på Mahperi i aften, så når klokken når 19.30 tager jeg bussen ind til Alanya, hvor jeg mødes med F. Mahperi er også restauranten F arbejder på, og de laver enormt god mad. Hvis i nu engang skulle komme til Alanya, burde i lægge et besøg forbi, det er helt sikkert det værd! Maden og servicen er perfekt. Du kan læse mere om restauranten her.

Billed lånt fra Google
Ellers så tror jeg bare vi skal have slappet af, og måske få sovet lidt inden vi skal afsted i nat. 

Håber i alle får en god aften <3

Vi blogges når vi er i Danmark. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar