onsdag den 14. november 2012

En syg kæreste

Aftenen skulle ha været en helt fantastisk aften. F havde sidste arbejdsdag inden ferien, og vi skulle til fest hos F's kammerats bror som skal afsted til militæret, men F har de sidste par dage gået og beklaget sig over at han havde det underligt i kroppen, og sygdommen havde for alvor ramt ham imorgen da han stod op! Kort tid inden at jeg ville tage bussen ind til ham på arbejdet, skrev han at jeg skulle tage en striktrøje med til ham! Han skiftede med det samme, og vi forlod restauranten. Fest vi skulle til var nærmest slut da vi kom og det var F så lykkelig for! Af en eller anden grund er mænd altid så ynkelige når de er syge, selvfølgelig er det synd for ham, men synes også det er lidt sjovt! Han vil ikke have at vi ligger i sammen seng for han vil ikke smitte mig, så nu ligger han inde i sengen godt gemt under to dyner, og jamre sig konstant, mens jeg ligger på sofaen! Synes det er så sødt at han er så ynkelig, for da jeg var på hospitalet i august sagde han at hvis jeg ikke holdte mig igang og hvis jeg var ynkelig gjorde det mig bare mere syg, og nu ligger han selv og ynker:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar