fredag den 23. november 2012

Hvad skal man ønske sig til jul?

Julen er lige rundt om hjørnet, og jeg glæder mig utrolig meget til at skulle hjem og fejre jul. Normalt har jeg altid min ønskeliste færdig i god tid, men i år, er jeg nærmest ikke engang startet. Jeg synes det er utrolig svært hvad jeg og F skal ønske os, da vi er nød til at tænke over at skulle kunne have det med hjem til Tyrkiet igen.

Indtil videre er der blot nogle bøger og dvd'er på ønskelisten, men håber på at den med tiden bliver lidt bedre.


Billed fra julen 2010
Julen er den bedste tid på året, og jeg glæder mig så meget til at komme hjem til mine forældres julepyntede hjem, og kunne nyde hele julen sammen med familie og venner.

Nu er jeg lige straks på vej ud af døren for at skulle mødes med en norsk veninde.

Håber i alle får en god aften, og rigtig god weekend til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar