mandag den 12. november 2012

Tiden går hurtigt når der er besøg hjemmefra!

I går fik vi sendt Louise hjem til Danmark efter en helt fantastisk uge, det var utroligt godt at se hende igen' og selvom det var enormt dårligt vejr og regnvejr de sidste tre dage hun var her har vi virkelig fået hygget os! Det er helt utroligt så hurtig en uge går når der er besøg hjemmefra, og der er mange ting man skal have indhentet. Efter louise tog afsted i går stod den på rengøring, og så kom fantastiske Jeanett på besøg, hvor vi fik set genudsendelsen af Voice og forbrydelsen :-)


Nu er en ny uge startet og er sikker på at den nok skal gå hurtig! F har sidste arbejdsdag på torsdag, og så skal vi hygge os fredag inden han lørdag tager hjem til landsbyen, han skal være i landsbyen indtil et par dage inden vi rejser hjem til Danmark! Jeg kommer godt nok til at savne ham, men er sikker på at det skal blive godt at savne hinanden lidt igen :-) og så har vi heldigvis to fantastiske måneder i Danmark foran os bagefter.

Forresten så er der kun 17 dage til vi rejser, og vi glæder os begge to helt vildt!

Håber i alle får en helt fantastisk uge

2 kommentarer:

  1. Koselig med besøk hjemmefra :)
    Men hvorfor reiser du ikke sammen med kjæresten din til landsbyen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vanligvis er jeg også med ham hjemme i landsbyen, men da han skal arbejde hårdt i alle dagene og gerne vil være sammen med sine kammerater som han ikke har set hele sommeren, er vi blevet enige om at jeg bliver i Alanya. Jeg vil alligevel ikke komme til at se ham, om jeg så tager med :)

      Slet