tirsdag den 27. november 2012

Frisør besøg og en aften alene

Godaften

Som skrevet i mit tidligere indlæg, vidste vi ikke helt hvad vi skulle få dagen til at gå med, så størstedelen af dagen er blevet brugt med afslapning på sofaen. Vi trængte egentlig begge to til at komme til frisøren, så da klokken var omkring 14.30 gjorde vi os klar til at tage afsted mod byen. F satte mig af ved min frisør, og kørte derefter videre til sin egen.

Min udgroning trængte virkelig til at blive dækket, og da jeg nærmest ikke betaler noget for hårfarvning hernede, kunne jeg lige så godt få det gjort her, fremfor i Danmark. Egentlig er jeg okay tilfreds med min frisør hernede, og det betyder meget for mig at have fundet en, hvor jeg føler mig 100 % tryg når jeg sidder i frisør stolen. Selvom jeg er godt tilfreds med de resultater jeg får hernede når jeg går til frisøren, bliver jeg nok aldrig helt lige så tilfreds som når fantastiske Sandi fra Mønstersalonen i Esbjerg har haft fingrene i mit hår.

Jeg tænkte at jeg lige ville dele resultatet fra frisøren med jer, det skal dog siges at farven på det første billede bliver gjort meget lysere pga lyset.




I aften er F ude sammen med sine venner en sidste gang inden vi skal afsted, så min aften bliver tilbragt med Pretty Little Liars på computeren, pakning af kufferter, og så skal jeg senere i aften se genudsendelse af en dokumentar som blev vist på TV2 i går aftes. Det er en dokumentar, som i dag har fået utrolig omtale i medierne og på de sociale netværker, så den er jeg virkelig nød til at se. Jeg se et kort klip fra den i søndags, og bad mine forældre optage det, således at jeg kunne se det når jeg kom hjem, men det kan jeg slet ikke vente med, nu når den har fået så meget omtale. 

Det er en dokumentar der hedder "Adoptionens pris" Her følger man en adoption over fire år og viser, hvad den har af omkostning for de biologiske forældre i Afrika, der får stillet betingelser i udsigt som ikke bliver opfyld, og for de danske adoptivforældre, der får store problemer undervejs med at magte opgaven. Du kan læse mere om dokumentaren her. I kan læse meget mere om dokumentaren og dens konsekvenser på TV2.

Håber i alle må få en helt fantastisk aften <3

4 kommentarer:

  1. hvor ser du den dokumentar? :-)

    SvarSlet
  2. Hej Helle.

    Jeg har dansk fjernsyn i lejligheden :-) har i været i Ankara?

    SvarSlet
  3. Ej hvor dejligt! Er det ikke dyrt? Nej ıkke endnu det bliver foerst i naeste uge...

    SvarSlet
  4. Det ved jeg faktisk ikke. Vi bor pt i mine forældres lejlighed, så det er dem der har ordnet og betalt det. Men kunne forstille mig at det er dyrt.

    Det bliver spændende, krydser fingre for jer :-)

    SvarSlet