fredag den 16. november 2012

F er rejst

Så kom dagen hvor F er taget hjem til landsbyen for at være i 7-10 dage. Mange undre sig nok over hvorfor jeg ikke er taget med ham, og det er der ganske enkelt flere grunde til. En af grundene er at han er taget derop for at arbejde i sin plantage, og derfor ikke vil få særlig meget tid til mig alligevel, og så vil han gerne være sammen med sine venner, hvilket er fuldt forståeligt. Derudover så har jeg været meget syg siden januar, og jeg tør simpelthen ikke tage den risiko, hvis jeg får et tilbagefald. Og helbredet har ikke været tip top på det sidste, så der er ingen grund til at tage chancer :) Det havde været noget andet hvis det bare være for en enkelt overnatning eller to, men det er det desværre ikke i denne omgang.



Dagen i dag har jeg brugt på at slappe af, og så er jeg lige så stille begyndt at se julekalender, men inden for fortsætter med det, nupper jeg lige det helt nye afsnit af Grey Anatomy.

Håber i alle får en god weekend :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar