tirsdag den 27. november 2012

Så blev det tirsdag

Godmorgen derude :)

Jeg beklager, men dette indlæg bliver desværre uden billeder, men håber ikke at det forhindre jer i at læse det :)
Så blev det endelig tirsdag, er der er nu kun to dage til vores rejse til Danmark begynder. Vi glæder os begge utrolig meget, og det er lidt som om, at det ikke rigtig er gået op for os at vi snart skal afsted. I går var vi på farten hele dagen, hvor vi først havde en tur til Alanyum for at se på lidt tøj til F, det eneste vi endte op med der, var dog et par afslapningsbukser og en trøje, vi spiste en sen frokost da vi var færdige med shoppingen. Da jeg havde tabt et væddemål var det F som skulle vælge hvor vi skulle spise, og jeg skulle betale det. Og af alle spisestedet på øverste etage i Alanyum valgt han Burger King.

Da vi var færdige i Alanyum tog vi turen ind til centrum, hvor vi startede med at gå rundt og kigge efter nogle sko, vi fandt dog ikke nogen. Vi endte op nede på F's arbejde, da han havde en hel sæk med granatæbler med hjem til sin manager. Da vi sad udenfor og fik os noget at drikke, skulle min søde kæreste ringe, og ordne transfer til når vi skal til lufthavnen, og da jeg efterhånden forstår så meget tyrkisk, kunne jeg forstå alt hvad han sagde! Da han afsluttede samtalen spurgte jeg ham, hvorfor han havde sagt at vi skulle være der kl. 05:00, når jeg havde sagt kl 06:00, og så siger han lige så sødt; "But what if the airplane fly without us?" Det er simpelthen så sødt, og han er så bange for at flyveren flyver uden os, så derfor skal vi altså være i god tid.

Om aftenen var vi hjemme ved F's søster sammen med den resterende familie, som også bor her i Alanya. Vi var blevet inviteret på aftensmad, og den ene søster havde spurgt F, hvad jeg kunne lide, sådan at hun ikke serverede mad jeg ikke kunne lide. F havde dog sagt at hun bare skulle lave det hun ville, hvilket resulteret i at jeg ikke fik meget aftensmad! Først fik vi suppe, og jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige om den suppe. Jeg har aldrig smagt noget lignende, og var overbevidst om at jeg skulle kaste op, familien kunne dog hurtig se at jeg ikke kunne lide det, og tog min tallerken, og kom derefter tilbage med noget af den traditionelle ret med friske bønner og ris :)

I dag har vi ikke snakket om, hvad vi skal foretage os, men på nuværende tidspunkt er F lige kørt ud for at hjælpe sin bror, som skulle have noget transportet fra Dolmus stationen til sit hjem. Jeg regner dog med at jeg skal en tur til frisøren senere eller i morgen.

Håber i alle får en fantastisk dag <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar