onsdag den 21. november 2012

Det ringede pludselig på døren....

Jeg vågnede i nat kl 00:54 ved at det ringede på døren. Til at starte med blev jeg en smule bange og forskrækket, og tænkte gade vide hvem der gerne vil herind om natten! Jeg blev liggende i sengen, og det blev ved med at ringe på døren! Efter nogle minutter fik jeg en SMS fra F, om at jeg altså godt måtte åbne døren. Jeg blev vildt forvirret over det, for jeg vidste jo at han var i landsbyen, godt nok havde jeg undret mig over at han ikke havde ringet til mig som lovet, men tænkte at han sikkert var ude sammen med nogle venner! Jeg fik åbnet døren, og på den anden side stod verdens bedste kæreste med det dejligste smil, og spurgte om han måtte komme ind og tilbringe natten sammen med mig, og SELVFØLGELIG måtte han da det! Jeg blev vildt lykkelig og overrasket, da jeg ikke regnede med at skulle se ham før på søndag eller mandag. Vi vågnede tidligt imorges og tog ind til byen og hygge os sammen et par timer, inden han igen vendte snuden mod landsbyen! Mon ikke jeg godt kan undvære ham den sidste tid nu? Jeg synes simpelthen det er så sødt at han tog hjem fra landsbyen for at være 1 nat sammen med mig, fordi han savnede mig så meget :)

1 kommentar: